Moje zkušenosti s vodafonem

12. dubna 2011 v 18:21

Využívala jsem služby vodafonu několik let, ale teď jsem rozhodnutá okamžitě od nich odejít.
Před asi dvěma týdny mi došla sms se sdělením, že moje žádost o přesměrování telefonního čísla byla schválena. Jelikož jsem o nic takového nežádala, zavolala jsem na operátora a chtěla věc vysvětlit. Odpověď zněla, že jde jen o nějaké změny v rámci sítě a můžu dál využívat služby vodafonu. Jenže včera došla další sms, že dnes bude moje číslo přesměrováno do sítě jiného mobilního operátora. Tak jsem znovu zavolala na operátora vodafonu (mimochodem, dovolat se tam je problém, 20 minut jsem čekala s telefonem na uchu než operátor domluví s jiným zákazníkem - prý jsou nesmírně vytíženi) a opět jsem zopakovala, že si přesměrování čísla nepřeji, operátorka mi sdělila, že to tedy zruší a mělo by být vše v pořádku. Ale nebylo, dnes se z mobilu nikam nedovolám, neodešlu sms a mně taky sms nedojde a zavolat mi taky nikdo nemůže. Proto jsem opět byla nucena volat na operátora vodafonu, ale teď už z půjčeného t-mobilu a tedy za peníze. Než jsem se dovolala, tak aby to operátor zvedl a neplatila za tento hovor jmění, tak uběhl skoro celý den. Dovolala jsem se tedy až odpoledne, kde mi operátor sdělil, že se přesměrování včera jeho kolegyni nepodařilo zastavit. Tak po zdlouhavém zjišťování informací mně sdělil další postup. Nadiktoval mi telefonní číslo O2, kde jsem měla zavolat (opět za peníze) a požádat o přesměrování čísla zpět do vodafonu. Sice jsem nechápala proč do O2, ale to už mi nikdo nevysvětlil. Spojení s operátorkou na 02 proběhlo bez problémů, ale nevyřídila jsem nic, jen jsem se dozvěděla, že moje číslo má u nich nějaká firma. Svůj problém musím řešit u vodafonu, což je jasné, ale co dělat, když se vodafon k ničemu nemá. Tak znovu telefon do vodafonu, kupodivu se operátorka ohlásila asi "jen" po čtyřech minutách, ale sotva slyšela o co jde, tak telefon ohluchl a dovolat se tam znovu se nedaří.
Píši tento článek proto, abych se dozvěděla jestli má někdo podobné zkušenosti a jaký zvolil postup. Prostě nelíbí se mi, že si vodafon dělá z lidí blázny, já si totiž připadám jak v Kocourkově.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Patricie Švarcová Patricie Švarcová | 31. března 2012 v 15:54 | Reagovat

Já jsem se dnes rozhodla úplně stejně, taky od Vodafone po dvou letech odejdu. Mám u nich vedena 3 mobilní telefonní čísla. Když jsem chtěla výhodnější balíček než jsem měla, slečna mi řekla, že je to jenom pro nové zákazníky, takže mám smůlu. Trvala jsem na tom, že je absurdní, abych jako stávající zákazník neměla něco, co mají noví zákazníci a jestli tedy mám od nich odejít a druhý den se vrátit jako nový zákazník...:-) Nic takového nebylo třeba, slevu a nárok na dalších 125 min. volání zdarma jsem údajně dostala. Do mobilu mi ještě přišla potvrzující smska. Hned na příštím vyúčtování jsem slevu nenašla, ale neměla jsem čas to řešit, zaplatila jsem fakturu a čekala, jak to pořeší nyní. Opět se dívám do samoobsluhy a sleva nikde, nyní již volám za svoje - ale balíček mi samozřejmě vesele naúčtovali v plné výši. Podotýkám, že takto sestavený balíček bych si za podmínky polovičních minut (jak opravdu mám) nikdy nevzala. Prostě z lidí dělají blbce a češi zvyklí nechat si líbit všechno to berou a platí jak mourovatí. Vrchol je, když se chce člověk dovolat na jakékoli jejich číslo zákaznické podpory (zkoušela jsem čtyři čísla). Po 45 min.  marné snahy dovolat se někomu živému, jsem to vzdala. Ještě dnes zajdu do paladia do jejich kamenné prodejny, pořádně je sjedu, že si dělají z lidí blázny, a přecházím k jinému operátorovi. Napříště to bude Telefonika 02. Tam aspoň vím, že když mám 300 min. měsíčně v ceně plateb za pevné linky, tak je skutečně dostanu. Ne jako u Vodakreténů. Vodafone never more.

2 Honza Honza | 6. února 2014 v 19:27 | Reagovat

Je to sice hóóódně s křížkem po funusu (když koukám na datum článku), ale já mám právě teď, po více než 8-mi letech u Vodafonu, jeho výmyslů a "služeb" taky dost.
Nemá cenu psát moc dlouhý článek, přesměrování se to netýkalo, ale ta aktuální mánie s "neomezeným" voláním no to bych jim nacpal někam.
Pořízený "balíček se slevou" na neomezené volání k tarifu s 50% slevou (mimochodem nabídnutý samotným Vodafonem bez našeho podnětu) = manželka provolala ještě o několik minut méně než dříve (bez "neomezeného" volání) a zaplatila dvojnásobnou částku než před balíčkem. Samozřejmě dle vyúčtování vše klasicky účtovali = žádné odečty, žádné slevy, najednou ani žádné volné (předplacené) minuty. Ve Vodafonu nás poslali někam, ale jsem převědčen, že jsme ten den nebyli jediní, protože v tom obchodě už byli dost nabroušení.
Vodafone mne tedy taky mírně řečeno zklamal.

3 jarulina jarulina | 9. července 2016 v 15:55 | Reagovat

Někdo má v Vodafonem dobré zkušenosti a někdo ne. Je to individuální.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama